Belijdeniscatechisatie

U en jij worden in de gelegenheid gesteld om te overwegen of u / jij belijdeniscatechesatie wilt volgen. Hetzij om te verdiepen of om daadwerkelijk belijdenis van het geloof af te leggen. De belijdeniscatechesatie wordt op de dinsdagavond gegeven in de pastorie aan de Achterwei. Wilt u of jij belijdeniscatechesatie volgen dan kunt u of jij contact opnemen met ds. K.H. Bogerd tel: 0511-421388 of 06-36275893

Data Oud Papierinzameling

Op de volgende data in 2023 staat er bij de familie H.de Vries aan de Kolkenslaan 12 te Driesum een container waarin oud papier wordt verzameld voor de CNS. Op deze manier kunnen we een kleine bijdrage leveren aan het christelijk onderwijs in ons dorp. Het is maar een kleine moeite voor ons om het oud papier daar naar toe te brengen. Zo kan de CNS projecten in haar onderwijs financieren. Vragen kunt u stellen aan:
Dhr. T.Visser (directeur CNS)
tel:   06-16916094

Data: 25 - 27 april
          23 - 25 mei
          27 - 29 juni
          25 - 27 juli
          29 - 31 augustus
          26 - 28 september
          24 - 26 oktober
          28 - 30 november
          27 - 28 december

Zondagsschool

Komend seizoen is er  zondagsschool in gebouw "Maranatha" in Wouterswoude.
Onderbouw: Na de morgendienst op zondag
Bovenbouw: Op de zaterdagavond.

Data volgen zo snel mogelijk !
We zien je heel graag komen!

Catechese

De catechese wordt dit seizoen opnieuw op de maandagavond gehouden in de Maranatha te Wouterswoude. De leiding zal in handen zijn van Ds.K.H. Bogerd uit Wouterswoude. Op D.V. maandag  oktober 2023 is de start van het catecheseseizoen. Er zijn de volgende groepen samengesteld:
Groep 1 ( t/m 15 jaar)    18.30 - 19.15 uur
Groep 2 (vanaf 16 jaar)  19.15 - 20.00 uur

Data

In de vakantieweken en in de week van dankstond voor gewas en arbeid en bidstond voor gewas en arbeid zijn er geen catechesaties.

Mediterend naar de zondag 2024 Mediterend naar de zondag 2024
Mediterend naaar de zondag op de volgende zaterdagavonden van 19.00 uur - 20.00 uur
Datum Locatie Predikant Onderwerp
10 februari HG Driezum